Vill du vara med och utveckla vårt uppdrag i Östergötland?

Clean Pilot är ett digitalt verktyg som hjälper och motiverar våra lokalvårdare att utföra sitt dagliga arbete på ett effektivt sätt. På våra båda FM-uppdrag i Östergötland har vi beslutat att implementera Clean Pilot på samtliga städområden. Vi söker därför en utbildare/administratör för Clean Pilot, som kan driva implementeringen av verktyget, och som långsiktigt kan förvalta och förbättra verktyget samt vara den primära supporten för användarna.

Vår kund är Region Östergötland och vi finns på Vrinnevisjukhuset, Lasarettet i Motala, samt på vårdcentraler och folktandvårder runt om i hela Östergötland.

Inom uppdraget har vi förutom lokalvård även inre logistik, reception, måltidsverksamhet och konferensarbete.

Vi söker dig som trivs i projektledarrollen och är drivande och kommunikativ på ett övertygande och lyhört sätt. Du har goda datakunskaper och har erfarenhet av att arbeta med ritningar. Du har ett förtroendefullt sätt och är intresserad av människor. Det är viktigt att du har utbildningskompetens och en förmåga att skapa engagemang.

Kvalifikationer/Krav:

  • Utbildningskompetens
  • God kommunikativ förmåga såväl muntlig som skriftlig i svenska språket
  • God PC-vana
  • Erfarenhet av att arbeta med ritningar (du kommer att arbeta i ett autocadbaserat verktyg)
  • God administrativ förmåga, trivas med administrativt arbete
  • B-körkort samt tillgång till egen bil är ett krav då det förekommer en del resor i arbetet

Egenskaper:

  • Vilja och förmåga att utveckla både dig själv och våra lokalvårdare, samt att kunna dela med dig av din kompetens på ett effektivt sätt
  • Du måste trivas i en projektledarroll och ha ett stort intresse för att motivera andra
  • Som person är du driftig, målmedveten och strukturerad
  • Du delar våra värderingar laganda, serviceanda och utveckling

Anställningsform och arbetstider

Tillsvidareanställning 100% (provanställning tillämpas), dagtid måndag-fredag.

Har du frågor kontakta Platschef Gunilla Ekfeldt, gunilla.ekfeldt@sodexo.com

Din ansökan vill vi ha senast den 31/3, intervjuer sker löpande.

Ansökan kan endast göras via vår hemsida/rekryteringsverktyg.

Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.

Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.

Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.

 

SÖK JOBBET HÄR